Hellmann’s grilovací challenge
Kampaň, kterou svět českého a slovenského Instagramu ještě nezažil!
Instagramová kampaň, jaká u nás ještě nebyla!
Kampaň, kterou svět českého a slovenského Instagramu ještě nezažil, i tak by se dala nazvat Hellmann’s grilovací challenge, která proběhla v Radlické kulturní sportovně. V kampani změřili své kulinářské schopnosti čtyři úspěšní food influenceři z Česka i Slovenska. Moderování akce se ujal oblíbený televizní a rozhlasový moderátor Jakub Kotek.
Influenceři Andy Štěchová, Tomáš Rezek, Nikoleta Kováčová a Simona Málková byli na začátku akce rozlosováni do dvou týmů. V týmu s příhodným názvem VegHell soutěžil barista a umělec Tomáš Rezek, na Instagramu známý jako @rezoun_t a autorka veganských kuchařek Nikoleta Kováč, na sítích známá jako @surovadcerka. Druhý tým s příhodným názvem Bunbíčkovci tvořila sympatická výživová poradkyně Andy Štěchová, na Instagramu známá jako @andy.stech a cukrářka Simona Málková.
Kampaň však odstartovala ještě před akcí samotnou. Influenceři totiž na svých kanálech (aniž by věděli, co je čeká), vyzvali své fanoušky a poprosili je o fotografie obsahu svých ledniček. Na influencery poté čekalo překvapení v podobě ingrediencí nakoupených na základě fotek od fanoušků.
Akce, která nemá obdoby
Poprvé vhistorii tuzemského Instagramu jsme tak měli možnost sledovat jak influenceři, kteří jsou běžně zvyklí pracovat individuálně, spojili své schopnosti a dovednosti. Úkol byl jasný během 60 minut připravit na grilu skvělé jídlo a vyšperkovat ho pomocí nových letních grilovacích omáček Hellmann’s. Na výběr influenceři měli nejen tři žhavé novinky v podobě omáček s příchutí avokáda a limetky, sušených rajčat s bazalkou a čedaru, ale také klasické oblíbené majonézy a další dobroty od Hellmann’s.
Celé odpoledne se neslo v přátelskémduchu a na Radlické vládla skvělá atmosféra, kamarádi influencerů fandili a fotili jako o život, skoro to chvílemi vypadalo jako na filmové premiéře. Když se na závěr sešla odborná porota měla rozhodování věru obtížné. VegHell i Bunbíčkovci se rozhodli pro kreativní a neobvyklé kombinace chutí. Bunbíčkovci překvapili hermelínovým burgrem s ananasem a VegHell vsadilo na veganskou jistotu v podobě burgeru od značky Vegetarian Butcher, který se stal nakonec vítězným.
Ani drobeček nepřišel nazmar
Po skončení hlavního programu influencery u grilů vystřídali fanoušci a diváci, kteří se více než ochotně vrhli na grilování klobásek, špízů a dalších dobrot. Večer tak byl zakončen v duchu filozofie značky Hellmann’s, která je předním propagátorem No Waste filozofie. Kampaň byla přínosná i pro influencery, díky propojení a označování účtů tak získali více fanoušků.