Knorr
Šetřete časem, nešetřete chutí!
Šetřete časem, nešetřete chutí
Kampaň na promo žhavých letních novinek od značky Knorr se odehrávala v hypermarketech Albert odkud plynule pokračovala na profilech influencerů. Cílem bylo zviditelnit produkty a seznámit zákazníky se všemi benefity těchto báječných pokrmů. Navíc měli zákazníci možnost se díky QR kódu zúčastnit soutěže o luxusní vouchery a zažít tak glamping na vlastní kůži.
Rychlé, snadné, chutné, kvalitní, a hlavně vždy k dispozici, přesně takové jsou rizota a těstoviny, které byly hlavní hvězdou naší letní kampaně. Influenceři pořídili na základě našeho zadání fantastické fotografie a videa, uvařili si těstoviny v práci, na výletě i doma. Stanovené cíle jsme překonali o více než 100 % a dokázali jsme si zapojit publikum našich influencerů.