Hokejová fanzóna Coca-Cola
Hokejová fanzóna Coca-Cola
Chill out zóna Coca-Cola byla v obležení fanoušků
Agentura POS Media realizovala v Galerii Harfa originální chill out zónu pro Coca-Cola.
MS v hokeji, které se odehrávalo v ČR, bylo obrovskou událostí, kterou žila prakticky celá republika. Coca-Cola je oficiálním nápojem a partnerem českého národního týmu a bylo tudíž zřejmé, že bude hledat možnosti, jak se originálně a působivě prezentovat.
Z toho také vycházela marketingová a mediální agentura POS Media, když vymýšlela koncept, který se rozhodla značce Coca-Cola představit a nabídnout.
Strategické umístění
Vzhledem k tomu, že v Praze se hokejová utkání hrála v O2 areně, dávalo smysl zasadit celý koncept do OC Galerie Harfa, která se nachází v její těsné blízkosti. „Cílem bylo zprostředkovat návštěvníkům originální zážitek s hokejovou tematikou. Zároveň jsme samozřejmě chtěli zvýšit povědomí o tom, že je Coca-Cola hrdým partnerem českého národního týmu a podpořit brand awareness,“ říká Dana Běloušková, ředitelka agentury POS Media.
Kreativní oddělení agentury tedy vymyslelo a navrhlo koncept, jehož klíčovou součástí byla fanzóna umístěná přímo v Galerii Harfa, chill out zóna na terase obchodního centra a zároveň kompletní branding vně i uvnitř obchodního centra. Prezentovaný návrh Coca-Cola zaujal a pověřila tým POS Media jeho realizací.
Originální fanzóna
„Šlo o projekt mimořádného rozsahu, proto jeho rozpracování a následná realizace trvaly pět měsíců,“ vysvětluje Dana Běloušková. Fanzóna byla umístěna v přízemí Galerie Harfa na frekventovaném místě, kudy denně proudí davy návštěvníků. Ty už zdálky zaujal originální design fanzóny, kterou POS Media navrhla ve tvaru hokejového puku. Výsledný efekt byl ještě podpořen podlahovou samolepkou, která odkazovala na ledovou plochu stadionu, a četnými hokejovými detaily, jako byly například sedačky v designu sedaček na stadionu.
„Protože je značka Coca-Cola tradičně spojená se zábavou, společností přátel a pohodou, umístili jsme do fanzóny množství aktivit s hokejovou tematikou, které měly potenciál návštěvníky zabavit a zároveň budovat vztah ke značce,“ říká Dana Běloušková. Ve fanzóně si tak mohli návštěvníci zahrát například air hockey, hokejové piškvorky nebo PlayStation. S pomocí kamery 360° si pořizovali stylové video anebo například na simulaci samostatných nájezdů soutěžili o merch a nápoje z portfolia Coca-Cola. Současně se mohli zapojit se do soutěžního hokejového kvízu o další dárky.
Chill out zóna s jedinečnou atmosférou
Fanzóna ovšem byla jen jednou ze součástí celého konceptu. Vedení Galerie Harfa se totiž podařilo zajistit živé vysílání hokejových zápasů. Zároveň zde pod patronací Radiožurnálu probíhal rozbor zápasů a rozhovory se zajímavými osobnostmi sportu. POS Media přeměnila celou terasu v jednu velkou chill out zónu, kde lidé odpočívali, sledovali probíhající zápasy a bavili se. Branding Coca-Cola se prolínal celou chill out zónou od lehátek, sedacích vaků, slunečníky, přes branding hlavní stage, až po originální fotopoint v designu titulní stránky fiktivního hokejového magazínu.
Současně agentura POS Media uzavřela s Galerií Harfa unikátní partnerství týkající se kompletního brandingu obchodního centra zvnějšku i uvnitř. Jeho součástí bylo i promítání Coca-Cola hokejového spotu na 3D obrazovce umístěné vně obchodního centra. Galerie Harfa navíc všechny aktivity podpořila masivní komunikační kampaní.
Celý koncept byl v obchodním centru instalován po dobu šesti týdnů a úspěch, který měl mezi návštěvníky, předčil veškerá očekávání. Fanzóna byla denně v provozu dvanáct hodin a hostesky zde odpracovaly téměř dva tisíce hodin. Všechny aktivity byly neustále v obležení fanoušků a vydalo se přes pět tisíc dárků.