Kampaň Pepsi
Kampaň Pepsi
Agentura POS Media vytvořila nové in-store nosiče pro Pepsi
Změna loga, ke které Pepsi přistoupila, s sebou nesla i nutnost nové podoby POS materiálů. Vítězem části tendru se stala agentura POS Media, která navrhla originální a nápadité řešení.
Značka Pepsi se po čtrnácti letech rozhodla pro změnu loga a vrací k jeho inovované retro podobě. S tímto krokem ale přímo souvisí i celá řada dalších změn a jednou z nich je vizualizace nových POS materiálů. Právě proto společnost Mattoni 1873, která nápoje Pepsi v Česku vyrábí, vypsala tendr, jehož podstatou byl návrh toho, jak by mohly POS materiály pro Pepsi vypadat.
Vítězem části výběrového řízení se stala in-store agentura POS Media, která předložila kreativní řešení prodejních stojanů, paletového vystavení, shelf stopperů, shop-in-shopů a polepů pokladních pásů. „Vycházeli jsme z toho, že Pepsi je značka spojená se zábavou, energií a dynamikou. Hledali jsme proto řešení, které zaujme na první pohled a zároveň podtrhne identitu značky,“ říká Dana Běloušková, ředitelka české pobočky POS Media. „Chtěli jsme zákazníkům, kteří vejdou do obchodu, zprostředkovat vizuální prožitek plný pulsujícího pohybu a hry světel.“
Podstatou shop-in-shopu se proto stalo uspořádání, které evokuje vlny v pohybu a zároveň podtrhuje novou podobu loga značky. Celkový dojem je navíc umocněný pulsujícími LED světly vytvářejícími dojem šířících se vln. Důležitou charakteristikou shop-in-shopů je jejich variabilita, která umožňuje přizpůsobit je podmínkám konkrétního obchodu.
„Naším cílem však nebylo jen navržení vizuální podoby shop-in-shopu, ale chtěli jsme, aby vizuální zážitek a nové logo Pepsi provázely zákazníky v průběhu celé jejich cesty obchodem. Klíčový vizuál jsme proto aplikovali i na další nosiče,“ vysvětluje Dana Běloušková. „Pro klienta jsme tedy navrhli a vytvořili světelné shelf stoppery i paletový design.“
Výsledkem je kompaktní komunikace v místě prodeje, která zákazníkům vedle produktů Pepsi představuje i nové logo. Svým originálním designem zaujmou nosiče na první pohled a zároveň prezentují Pepsi jako moderní, atraktivní a dynamickou značku, což je přesně to, čeho chtěla agentura dosáhnout.