SHOWROOM 2025
SHOWROOM 2025

Třetí ročník oblíbeného Showroomu, který pořádá agentura POS Media, proběhl na začátku března v obchodním centru OC Šestka. Hlavním cílem akce bylo ukázat klientům nejen nejnovější možnosti in-store médií, ale také jim umožnit porovnat různé typy nosičů a jejich efektivitu přímo v kontextu prodejny. Právě možnost vidět reklamní nosiče v akci je klíčová – žádný katalog ani prezentace nenahradí reálný dojem z jejich umístění v prodejním prostoru.
Agentura POS Media, jako evropský leader v oblasti shopper marketingu, letos představila téměř čtyřicet různých nosičů, včetně nových inovativních formátů. Během akce byli návštěvníkům k dispozici naši odborníci, kteří poskytovali konzultace ohledně výběru a optimálního umístění jednotlivých médií pro maximální účinnost propagace.
„Podle zpětné vazby, kterou jsme obdrželi, klienti oceňovali především možnost srovnat různé formáty přímo v prodejním prostředí a lépe si představit jejich dopad na zákazníka," říká ředitelka POS Media, Dana Běloušková.
Stejně jako v předchozích letech měl Showroom obrovský úspěch – rezervaci na osobní prohlídku si zajistilo více než sto klientů. Už teď pracujeme na tom, jak příští ročník posunout ještě dál a přinést vám další inspiraci pro efektivní in-store kampaně.
? Sledujte nás na LinkedInu, kde najdete fotky a video z akce!