Showroom 2024
Showroom 2024
Agentura POS Media zorganizovala další ročník úspěšného Showroomu
Showroomy, které ukazují klientům široké portfolio in-store nosičů, se těší obrovské popularitě. Další ročník této úspěšné akce zorganizovala agentura POS Media.
Pochopit, proč mají showroomy u klientů tak velký úspěch, není složité. Představují totiž jedinečnou příležitost zorientovat se v nepřeberné nabídce in-store nosičů a zároveň si prohlédnout in-store nosiče přímo v obchodě, tedy tak, jak je potom v praxi uvidí zákazníci.
Přidaná hodnota pro klienty
In-store nosiče jsou už dávno nenahraditelnou součástí marketingového mixu, bez které není komunikace značky úplná. Představují jedinečný nástroj, jehož prostřednictvím se dá definovat identita, poskytovat informace o produktech, propagovat nabídky, zapojovat zákazníky a tím vším podporovat růst prodeje.
Nicméně zdaleka ne každý nosič je vhodný pro komunikaci toho kterého produktu. Pokud má být komunikace v místě prodeje účinná, je potřeba zvolit takový nosič, který upoutá pozornost zákazníků tím, že podtrhne silné stránky produktu, vyčlení ho z masy ostatních a aktivuje u zákazníků touhu k nákupu. Na druhou stranu je však na trhu k dispozici obrovské množství nosičů a není jednoduché se v nich vyznat nebo odhadnout, který z nich zajistí výrobku tu nejlepší propagaci.
A právě v tom tkví kouzlo showroomů! „Je samozřejmě možné vybrat si in-store nosič z katalogu, ale chtěli jsme našim klientům nabídnout nějakou přidanou hodnotu a poskytnout jim možnost prohlédnout si nosiče přímo na místě vystavení. Osobní prožitek toho, jak v praxi ten který nosič vidí zákazníci a jak jej vnímají, je podle našeho názoru nenahraditelný,“ říká Dana Běloušková, ředitelka agentury POS Media, která zorganizovala už druhý ročník tohoto druhu představení in-store médií.
Zážitek v kontextu
Showroom se, stejně vloni, konal na ploše supermarketu Albert v pražské Hostivaři a klienti si v jeho rámci mohli prohlédnout více než padesát nainstalovaných nosičů. Zájem klientů byl obrovský a svou osobní prohlídku showroomu si zarezervovala víc než stovka zájemců. Po celou dobu jim byli k dispozici zástupci agentury POS Media, kteří byli připraveni zodpovědět veškeré dotazy a ukázat nejrůznější možnosti propagace.
„Návštěvníci oceňovali zejména příležitost porovnat nosiče mezi sebou navzájem a najít ideální řešení, které maximálně zviditelní jejich produkt. Reálný svět totiž samozřejmě není fragmentovaný a celkový dojem z reklamního nosiče lze získat až z kontextu, který jej obklopuje. Kromě toho se návštěvníci showroomu mohli poradit ohledně strategického umístění a originálních možností pro své brandy a exekuce,“ doplňuje Dana Běloušková.
Představení novinek
Kromě toho, že díky jednoduchému a efektivnímu konceptu showroomu získali klienti detailnější a realističtější obraz toho, co znamenají maloobchodní média v prostředí prodejny, mohli se zároveň seznámit s novými produkty, službami a inovacemi.
Absolutně největší úspěch mezi návštěvníky zaznamenal shelf stopper, který agentura POS Media vytvořila pro značku Mattoni. Podsvícená láhev s tryskajícími bublinkami, která je stěžejním motivem nosiče, je nejen atraktivní, ale především představuje prvek, který zákazníky zaujme na první pohled.
Na pomyslném druhém místě se u návštěvníků umístil LED box do regálu pro značku Tullamore Dew. Jeho ledově modré podsvícení spolehlivě upoutá pozornost, vyčleňuje produkt z masy ostatních výrobků v regálu a působí velmi stylovým a exkluzivním dojmem.
Trojici nejoceňovanější in-store nosičů doplňuje shop-in-shop, který agentura POS Media navrhla a vyrobila pro značku Magnum. Jeho atraktivní vzhled podtrhují čisté linie, podsvícení i barevnost respektující poslední trendy. Souhra všech těchto faktorů tvoří celek, který zákazníci v obchodě rozhodně nepřehlédnou.
Ačkoli letošní ročník showroomu pod taktovkou POS Media už skončil, agentura už plánuje další showroom in-store médii na další rok. Nenechte si proto tuto příležitost ujít a zjistěte, jak komunikují vaši konkurenti, o jakých kombinacích nástrojů stojí za to přemýšlet a jak vypadá cesta zákazníka v praxi.