Portál ZaP zveřejnil článek o spolupráci se Seventh Generation!
Portál ZaP zveřejnil článek o spolupráci se Seventh Generation!
V letošním roce se naše agentura díky spolupráci s ekologicky smýšlející značkou Seventh Generation mohla postavit čelem k nové výzvě, abychom podpořili filozofii značky v rámci celé pobíhající kampaně.
Jak již z názvu značky vyplývá, jejím cílem je myslet s používáním výrobku i na následné generace. Důležité bylo spotřebitelům odprezentovat, že i když se jedná o Eco produkt, tak je skutečně účinný. To si někteří kolegové měli možnost vyzkoušet a byli nadmíru spokojeni, jak s funkčností, tak i s jeho vůní.
V celé kampani, která se orientovala v prostředí in-store, tak v rámci online prostředí se nacházelo mnoho překážek. Mezi které lze zmínit například název značky v angličtině nebo odkazování na české webové stránky, kterými Seventh Generation nedisponuje. I zmíněné a další překážky se týmu POS Media podařilo překonat a odvedli skvělou práci!
Celý článek si můžete přečíst ZDE.