Vítězové soutěže POP STAR dva měsíce po sobě
Vítězové soutěže POP STAR dva měsíce po sobě
Ve dvou po sobě jdoucích měsících, konkrétně v květnu a červnu, se nám podařilo obsadit obě první i druhá místa s našimi realizacemi.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.
Květnové první místo obsadil Shop in shop Peroni pro klienta Plzeňský Prazdroj. A na druhém místě se umístil Mini Shop in shop Hellmann´s.
Výherní realizace Peroni získala od odborné poroty průměrnou známku 8,3 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,5 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace Peroni byla umístěna v prodejně Albert HM.
Hodnocení poroty:
„Dlouho jsem na prodejní ploše neviděl podobný nápad. O to víc je pro mne zajímavý a unikátní. Díky za něj,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„Originální vystavení, které má svým tématem a motivem motorky a okna potenciál nalákat zákazníky,“ uvádí Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum.
Celý článek naleznete → ZDE.
Absolutním vítězem POP STAR za měsíc červen se stal Mini Shop in shop Whiskas, realizovaný pro klientaMars Czech. Na druhém místě se pak umístila naše realizace Amundsen tvořená pro klienta STOCK Plzeň-Božkov
Hodnocení poroty:
„Nejoriginálnější řešení měsíce. Výrazná kreativita, emoce, humor,“ hodnotí Petr Majerik – bývalý ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media.
„Jasná komunikace značky je zřejmě součástí komplexní komunikační kampaně, zaujme,“ uvádí Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu.
Celý článek naleznete → ZDE.