Postup na shortlist
Výsledky IMC CZECH AWARDS!
Stejně jako loni i letos jsme se zúčastnili soutěže IMC Czech Awards. S kampaněmi jsme zkusili štěstí v kategorii In-store marketing včetně promočních obalů, kam jsme přihlásili shop in shop Pepsi a do kategorie Budování značky jsme poslali bojovat kampaň Seventh Generation.
Přestože jsme se nakonec neumístili na stupních vítězů, je nám velkou ctí, že jsme postoupili v kategorii Budování značky na shortlist! O to víc, že se po dvou letech jednalo o bohatý ročník soutěže. Celkem se do finále probojovalo 14 agentur.
Porota IMC Czech Awards ohodnotila v prvním kole práce a zařadila na shortlist přes čtyřicet prací. Z nich pak vybírala medailisty, kteří byli oceněni na slavnostním předávání cen 1. září 2022 v klubu Jazz Dock.
Kompletní shortlisty naleznete zde.