Jsme leader inovací

Trendy jen nesledujeme, my je vytváříme.

Novinky, zajímavosti, co se stalo

DOOH reklama přináší nové možnosti cíleného marketingu přímo v místech, kde zákazníci dělají svá nákupní rozhodnutí. Flexibilita a moderní technologie činí tento typ reklamy stále populárnějším i v České republice. Více se dozvíte v detailu!
Udržitelnost je trendem, který nelze ignorovat, proto jsme vytvořili ekologický Shop-in-Shop pro značku KitKat.. Více se dozvíte v detailu!
Jsme hrdí na to, že jsme mohli pro našeho klienta Coca-Cola vymyslet a realizovat fanzónu, která podtrhla mimořádnou atmosféru hokejového MS. Více se dozvíte v detailu!
Změna loga, ke které Pepsi přistoupila, s sebou nesla i nutnost nové podoby POS materiálů. Vítězem části tendru se stala právě naše agentura. Více o projektu se dozvíte v detailu!
V POS Media Czech Republic jsme zorganizovali další ročník úspěšného Showroomu. Více informací, jak celý showroom probíhal, fotografie a video si prohlédněte v detailu!
Vystoupit z davu, zaujmout zákazníky, představit jim výrobek, dostat ho do podvědomí a nakonec je přimět i k nákupu. To jsou atributy úspěšné kampaně – a to je zároveň také to, co můžeme nabídnout svým klientům. Video si prohlédněte v detailu!
Je nám ctí, že se s vámi můžeme podělit o náš další úspěch na POPAI AWARDS 2023, prestižní soutěži v oblasti in-store komunikace. Naše účast byla poznamenána tvrdou prací a týmovou kreativitou, což nám vyneslo umístění na bedně hned v několika kategoriích. Více se dozvíte v detailu článku!
Zaujmout s tak „obyčejnou“ věcí, jako je grilovací koření, vyžaduje nápad i promyšlenou kombinaci online a offline formátů. Tak jako se to povedlo v kampani značky Vitana. Více se dozvíte v detailu!
Dana Běloušková slaví dvacet let u POS Media. Za tu dobu se vypracovala na ředitelku společnosti. Jak se její kariéra vyvíjela, na co je nejvíc hrdá a jak se dá takto náročná pozice skloubit s rodinou? To se dozvíte v detailu!
Originální Shop in Shop, který pro značku Amundsen vytvořila naše in-store agentura, v sobě spojuje limitovanou letní edici vodky a hravý vizuál navržený umělou inteligencí. Celý článek si nenechte ujít v detailu!
V květnové a červnové soutěži POP STAR se nám podařilo obsadit obě první, ale i druhá místa. Celý článek i s odkazem si nenechte ujít v detailu!
Každá kampaň je pro nás unikátní! Co všechno obnáší in-store kampaň? O které nosiče je největší zájem? A jaké vlastnosti musí mít člověk, který má na starosti realizaci takové kampaně? O tom všem jsme si povídali s Danou Kejzlarovou, ředitelkou Operations oddělení z přední in-store agentury POS Media Česká republika.
Asociace POPAI CENTRAL EUROPE ve spolupráci s výzkumnou agenturou InsightLab zmapovali nejnovější změny ve sféře digitální komunikace v retailu v rámci nového kvalitativního výzkumu. Na výzkumu se partnersky podílela i naše agentura POS Media Czech Republic. Více se dozvíte v detailu!
S kampaní Božkov Republica jsme obhájili 1. místo v soutěži POP STAR 2022! Pro dlouholetého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme kreativně navrhli, vyrobili a následně i nainstalovali unikátní shop in shop připomínající barové prostředí. Více se dozvíte v detailu!
Dne 1. 4. 2023 měla naše agentura své 25. narozeniny. Takové významné jubileum nesmělo být opomenuto, a proto jsme to náležitě, a jak se patří v POSkových barvách, oslavili! Více se dozvíte v detailu článku.
Pro našeho dlouhodobého klienta FrieslandCampina realizovalo naše Eventové oddělení jednu z nejvýznamnějších událostí roku. Více informací naleznete v detailu!
První Showroom, pořádaný POS Media Czech Republic ve spolupráci s obchodním řetězcem Albert, který se konal 27. února až 3. března 2023 v pražské Hostivaři. VIDEO a jak celá akce probíhala naleznete v detailu!
Letos se to opět podařilo. Naše společnost se stala hrdým vlastníkem dvou výherních sošek a diplomů za první místa v soutěži POPAI AWARDS 2022. Více o soutěži a výherních realizacích se dozvíte uvnitř článku!
Článek s poutavým názvem ÚSPĚŠNÝ PROFIL POTŘEBUJE PÉČI, ve kterém se dozvíte podrobnosti o spolupráci našeho O2O oddělení se značkou Sanytol, publikovaný na stránkách Marketing&Media. Odkaz na celý článek naleznete v detailu!
Webový portál ZBOŽÍ A PRODEJ zveřejnil článek o letošní spolupráci se značkou Seventh Generation. Pro více informací, jak se na ekologicky založenou kampaň nahlíželo a odkaz na celý článek naleznete v detailu!
IMC CZECH AWARDS je soutěž, která oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu, převážně kampaní, které nespoléhají primárně na televizi, ale využívají všech dalších forem marketingu. A v takovéto soutěži jsme nemohli chybět.
V rámci rubriky „Rozhovor měsíce“ publikované na mistoprodeje.cz, Tomáš Hájek (ADMEZ) vyzpovídal Michaelu Urbanovou, obchodní ředitelku POS Media Czech Republic.
V soutěži POP STAR jsme opět zabodovali! Za měsíc červenec si odnášíme první místo s Shop in Shopem Gillette, Venus, který jsme realizovali pro klienta Procter & Gamble.
Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány. Výběr těch nejlepších z nich ohodnotila naše kreativní ředitelka Lenka Gajzurová. Jaké to byly? To se dozvíte v článku!
Za Shop in Shop Gordon's gin jsme získali první místo v soutěži POP Star měsíce května 2022! Konkurenci překonal především v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, což odborná porota ohodnotila 8 body z maxima 10 bodů.
Shop in Shop Pepsi obsadil první místo v soutěži POP Star měsíce dubna! Porota ocenila především vysokou vizibilitu a přehledné umístění produktů v dostatečném množství.
Pro magazín Marketing & Media se náš COO Filip Rudolf rozpovídal o tom, jaké to je řídit mezinárodní agenturu, a jaké nové služby v POSce nyní nabízíme.
S kampaní Amundsen jsme vyhráli 1. místo v soutěži POP STAR za rok 2021! Pro dlouholetého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme kreativně navrhli, vyrobili a následně i nainstalovali moderní shop in shop Amundsen.

Máme inspiraci a funkční řešení i pro váš produkt.